h1

Sincers agraïments…

02/09/2009
  • Al Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, per concedir que un somni es faci realitat.
  • A la meva supervisora, l’Anna Forés, perquè  des del primer moment s’ha pres el projecte amb molta il·lusió i perquè m’encomana la seva assertivitat. He tingut molta sort.
  • Al Jordi Joan Clavero, pel seu recolzament i creença en el projecte com a Cap del Departament d’Educació de la Fundació Miró de Barcelona inclús abans de tenir-lo desenvolupat.
  • A l’Anna Gallego, que des de VEGAP ha autoritzat l’ús didàctic, no comercial, de les imatges de Picasso i Tàpies.
  • A la Rosa Eva, que des de la Fundació Tàpies es va mostrar  interessada  des de l’ inici.
  • A l’Elena, pel seu servei en reprografia.
  • A l’Ebenisteria Manzanares, per les seves aportacions de fustetes i d’altres materials i suports. També  al tapisser M. Benítez, per la de robetes.
  • A la Laia, la meva companya, per l’aportació bibliogràfica i musical,  per ser com ets i per ser-hi sempre.
  • A les dues amigues Maria José’s, les dues exactes i amb molta memòria.
  • A una altra  amiga, l’ Aurora, que em va encomanar  el plaer per   l’expressió plàstica i, a regalar somriures  per combatre  les adversitats.
  • A la Núria, de tot cor, per l’ acompanyament durant aquesta llicència i per les camamilles.
  • A la Maria Jesús Creus, per ajudar-me a retrobar el camí quan m’havia perdut.
  • I,molt  especialment, a l’Alfonso, el company de la meva  vida, al Guillem i al Genís, els nostres  inquiets i estimats fills. A ells tres, per cedir-me, temps i espai que  els correspon de part meva.
